maandag 17 december 2012

Enkele reacties over de sportklassen...

Zygho:  Het bewegingslandschap vond ik het leukst want ik heb Dylan geleerd om een salto te maken. "
Kobe : " Ik vond verspringen en de uitstap naar Hidrodoe het leukst. "
Eric : " Estafette vond ik het leukst omdat ik het snelst van al was. "
Tyana : " Ik vond schaatsen het leukst, ook al viel ik veel op mijn poep ! "
Aiko : "Schaatsen vond ik het leukst, maar zwemmen was ook super !"
Thibault : "Bmx'en vond ik het leukst. Minder leuk vond ik dat m'n stem wat weg was. "
Neo : "Ik vond het zwemmen het leukste, zeker met de kleurige lichtjes in het water. "
Jaro : " Ik vond Hidrodoe het leukst want daar leerde ik veel bij. Verspringen vond ik ook super. Ik kon het verst springen. ( 2,90 m )"
Arzoe : " Ik zal de gezelligheid van het zwembad missen en ook de prachtige 3D-film ! "
Lars : " Het schaatsen vond ik het leukste. Ze hadden daar lekkere choco en ook frietjes. Ook op de kamer met Zygho en Dylan was het leuk. "
Dylan : " Ik vond het schaatsen, het bewegingslandschap en het bmx'en het leukst ! Zygho heeft mij een salto geleerd. "
Emil : " Alles was er leuk, te moeilijk om op te schrijven. "

Geen opmerkingen:

Een reactie posten